Alla inlägg den 16 mars 2009

bok

Av Ina - 16 mars 2009 19:52


Fick sms om att min bok hade kommit till biblioteket...nu ska här läsas om sår...undrar bara när jag ska ha tid till det?

Får ha den till den 16/4 så det ska jag nog hinna...


Hanna är inte alls på sovhumör ikväll, säkert svårt att andas...stackars liten!


Roger och jag umgås faktiskt lite ikväll, vi spelar Guitarr Hero 3....=)

Det är väldigt svårt!

Av Ina - 16 mars 2009 14:31


på onsdag börjar programmet Rent hus igen...jag gillar "damerna" som har det...fast det är ganska äckligt! Tur man inte har det så skitigt...

Av Ina - 16 mars 2009 14:29


den 4 april är det tjejkväll i K-hamn! Äta och partaja hoppas många kan komma ska börja ringa runt så alla vet om den!

Ser fram emot det!

Av Ina - 16 mars 2009 14:26


Hanna har blivit snorig och rosslig, hon har sovit ganska mycket idag.

Jag har varit lite duktig och tvättat och gjort rent kattlådan (det behövdes!)

Nu börjar man bli lite trött men vi ska snart fika lite...och snart kommer roger hem så...

Hanna hade 39,7 som högst idag men ändå kändes hon inte så varm...konstigt och hon var ändå pigg en annan hade ju varit halvdö....


trevlig måndag på er!

Av Ina - 16 mars 2009 06:27


Idag har Hanna 38.7 i feber så vi får vara hemma. Hon är ju ändå pigg lillastumpan...


Igår var Simon och Fia här, vi var på Doppet och åt pizzabuffe. Det var gott men fick ont i magen när jag skulle lägga mig...

21.30 gick vi och la oss igår både jag och Roger var helt slut. Hade vi inte kollat film hade vi nog läggt oss tidigare...=)

Ovido - Quiz & Flashcards