Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Ina - 31 mars 2009 21:07


Grattis till Jessika och Kristian som fått en liten Nova!

Alltså mitt kusinbarn, tyvärr har jag inte mycket kontakt med mina kusinera...tyvärr tyvärr....

Av Ina - 31 mars 2009 21:04


Borstade Hannas tänder imorse, hon brukar få borsta lite själv och nu är tandborsten borta! Förvirrad mamma och duktigt barn på att få saker att försvinna...fattar inte var den är?!? Får köpa en ny imorgon...

Av Ina - 31 mars 2009 21:03


nu har jag 2 mobiler...jobbigt! Men den 8:e april funkar den nya med gamla numret...gött!

Av Ina - 31 mars 2009 21:02


Gick en promenad inna vid 19.30...det var ljust, fåglarna kvittrade och någon hade klippt gräset...då känns det som våren är på väg!

Då är livet härligt!

Av Ina - 31 mars 2009 19:31


har bokat bord på Loch Ness kl 19 på lördag! Vi ses utanför!!

Det ska bli SÅ mysigt! äta och dricka gott. Vi ska även hem till Bella och Po och sjunga kanske...jättesnällt att vi kunde vara där!!!

Av Ina - 31 mars 2009 19:25


det verkar ha varit helt ok väder idag men det har blåst...

pappa har varit här idag  och busat med Hanna. Roger kom hem tidigare idag så jag kunde åka och shoppa. Hanna ganska mycket: Apoteket, ÖB, Rusta, Jysk, ONOFF, B-Young, Lindex, Skopunkten...=)

Köpte kläder till lördag, blev lite dyrare än jag hade tänkt mig men men...Köpte sommarskor till mig och gympaskor till Hanna (var precis lagom så det blir en storlek större så hon kan ha dem i sommar, halva priset. gillar!!!)

simon är här, de håller på med datorn...ska fika om en stund...

hanna och jag är hemma imorgon, chefen blev inte glad men...sa att hon fick ringa om det inte löste sig men det verkade som det gjorde det....

Av Ina - 31 mars 2009 13:02


vi är hemma idag Hanna har fortfarande feber och är snorig. Innan jag la henne vid 11.30 hade hon 39...kändes inte så varm...mycket mer när hon hade 38,6...konstigt! Ska vabba imorgon...


Ovido - Quiz & Flashcards