Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Ina - 25 mars 2009 20:48


För PO idag!

Stort grattis!

Av Ina - 25 mars 2009 20:01


Håller på att ordna med Rogers 30 års dag men som vanligt ska det strula...folk kan inte bestämma sig och håller på och vela fram och tillbaka...så tråkigt när man ska boka...


Men hoppas på att det blir bra i slutänden...Bara Roger är nöjd så!


Nästa gång åker vi nog ändå själva...

Av Ina - 25 mars 2009 20:00


först kommer Sofia och Alice sen syrran och barnen!

Vilken toppendag!

Av Ina - 25 mars 2009 19:53


Denna dagen har bara flytit på...Hanna vaknade 05 så vi gick upp och lekte lite...

Sen var det frukost och alla morgonbestyr...

Väl på jobbet var det hel ok, det gick dock inte att beställa tvätt så jag tog på att dona med detta (har precis lärt mig hur man gör)

Pratar både med IT och Marakanda (därifrån får vi tvätt) det går inte att skicka från handdatorn över till datorn...Kvinnan som kunde detta var såklart på kurs så vi fick göra allt manuellt...men vi fick ett ttips om en färdig mall och det flöt så smidigt. Allt ordnade sig tillslut! Kände mig allt lite duktig! =)

Sen var det möte, det ska sparas 59(!!!!) vårdplatser mest i K-hamn, 36 miljoner ska de spara på detta men det fattas ändå ca 100 miljoner...var de ska göra härnäst för att spara det får vi se...det är tuffa tider för Landstinget nu och de som drabbas mest är patienterna! Det skulle inte sparas på medicin i K-krona men vi kommer drabbas ändå eftersom de andra ska spara så...det är bara att vänta och se! Känns lite nervöst!

16-18 var det lungutbildning, jättebra! Efter det passade jag på att handla... har pimplat kaffe hela dagen för att kunna hålla mig vaken..


Har även anmält mig till en kurs i palliativ vård på distans från Lund, ska bli väldigt intressant!


Vi ska kolla på film nu!


Ovido - Quiz & Flashcards