Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Ina - 23 mars 2009 21:14


Såg detta roliga program idag, jag har ju inga bekymmer egentligen...man blir så impad, det flyter så otroligt bra för dessa familjer...

När mamman skulle in och shoppa med alla tjejer i familjen, de blev väl 7 tror jag...helt otroligt!

Ska nog inte klaga så mycket för Hanna är ett snällt barn bara väldigt klåfingrig och aktiv...=))

Av Ina - 23 mars 2009 21:08

Har gjort denna utmaning innan men kommer inte ihåg vad man skrivit så:

8 sanningar om mig:

1. Jag bryr mig oftast för mycket om vad andra tycker

2. Är ganska oteknisk

3. Jag har ganska hetsigt humör emellanåt

4. Gillar djur

5. Gillar att resa, men tyvärr blir det inte så ofta...=(

6. Är sårvårdsombud på jobbet

7. Hade jag inte jobbat som undersköterska hade jag nog jobbat med blommor eller djur


8. Har GRYMT svårt att bestämma mig (mamma vägrar köpa skor med mig)


Jag utmanar ALLA som läser

Av Ina - 23 mars 2009 21:02

 Hanna i sin söta kaninpyjamas med kissen i högsta hugg. den vill hon gärna ha när hon sover



BH

Av Ina - 23 mars 2009 21:00

 Höll på att skratta ihjäl mig när Hanna kommer ut från toa och har dragit på sig min BH...tja bra att öva kommer ju förr eller senare! Haha


Av Ina - 23 mars 2009 20:59


"My name is Ahlér, Hanna Ahlér"



Av Ina - 23 mars 2009 20:56


nu har jag äntligen tagit tag i mig och bytt operatör så jag får en telefon på köpet...Han på Tele2 försökte erbjuda ett liknande abonnemang som 3 men han kunde inte det, han blev skitsur...men jag ringer för 50 kr i månaden varför ska jag betala 199 istället???

Blir nog bra detta hoppas jag! =)) 

Av Ina - 23 mars 2009 12:10


Vilken underbar dag det är idag! Har tom hängt ut tvätten, måste dock köoa en ny torkvinda då den andra gått sönder...

Tur vi ska till doktorn idag, Hanna ligger och hostar en massa! Har inte fått henne att sova förrän nu och då är det för sent för mig att sova så jag får vacker hålla mig vaken...kommer inte bli en rolig kväll, är helt slut!!!

Gnäll gnäll gnäll, känns som det enda jag skriver om är att jag inte får sova men det är jobbigt! Även om jag sover en hel natt är jag helt slut har ingen energi alls...


Hade varit roligt att köpa och plantera lite blommor ute men tror jag väntar lite....sen är det ju de där pengarna oxå...så tråkigt att aldrig kunna unna sig något men snart måste jag ta av mina sparade pengar och handla kläder...har ju inget att ta på mig som jag gillar, allt är för kort!!!

Åhh va jag gnäller idag...sorry!!

Ovido - Quiz & Flashcards