Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Ina - 20 mars 2009 20:08


och jag sitter på jobbet, lyckas pricka in de lugna dagarna...hehe

sååå skönt!!

Man kan pyssla och dona lite...


Trevlig helg på er!


PS om nån vill ta en fm fika hos mig är ni välkomna! Roger jobbar 11-15 imorgon! Känner mig lite ensam! DS

Av Ina - 20 mars 2009 09:32


Solen skiner härligt ute!

Termometern säger det är 11 grader i solen...ME LIKE!

Jag ska gå bort till dagis och prata lite med dem...lämna tiderna för nästa vecka kunde inte lägga in dem på datorn..så irriterande!! Lämna tillbaka en napp som inte är Hannas....men hon tyckte den var go! =)

Av Ina - 20 mars 2009 09:30


jag har letat efter en ny mössa hur länge som helst, de är så korta eller så är det virkade blommor eller snören på dem..Gillar inte sånt så jag beställde en av Mia hon hade gjort en till sig själv och den var så fin!

Hon hade redan köpt garn och allt! Tack Mia!!!

Nu börjar det iof bli lite varmare men nästa höst blir det perfekt!

Av Ina - 20 mars 2009 09:17


Hanna är bättre i sina ögon men fortfarande snorig...


Igår var jag på sista festen med 9:an...vi var på Sölvesborgs slott, jättefina lokaler! Det var väldigt god mat och pärontårta till efterätt...MUMS!!

Det var så roligt att träffa dem! Man kände sig "hemma"

Jag fick en Boda Nova skål, samma som glasen och karaffen jag har och fina blommor. Sunisadarrade på rösten då höll jag på att börja gråta...Jessika som oxå sagt upp sig höll ett fint tacktal men jag klarade inte det...Kommer verkligen sakna dem!

Men nu är det nya tag och lära känna personalen på 57 an...Vissa har jag jobbat mer med så de har man pratat en del med...Vi ska snart ha en vårfest ihop...

Var hemma lite över 23 så man är lite seg idag...ska iväg och jobba vid 12

Ovido - Quiz & Flashcards