Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Ina - 18 mars 2009 19:24


min mobil gick ju sönder...gillade verkligen den nu har jag lånat en från svärmor...den fungerar men är konstig i kontaktmenyn...vill verkligen ha en ny!

Men kan ju inte bestämma mig om jag ska ha kvar mitt billiga Tele2 eller ta ett 3 abonnemang så man får en telefon på köpet...Tele2 är ju väldigt billigt! 

HATAR att jag är så velig!!!

Av Ina - 18 mars 2009 19:17


Hanna har varit hemma med mormor idag...hon är inte bra!

Snorig och så verkar det som om hon fått ögoninflammation...helt röd kring ögonen och de varas...så vi får badda med vatten och hoppas det går över...blir nog inget kalas i helgen...

Hon måste fått det på dagis...suck! 

Imorgon ska Roger vara hemma, jag ska jobba sen ska jag på fest i Sölvesborg...blir stressigt och kanske sent...kommer väl vara jättetrött på fredag men men inte ofta man går på fest! =)


Jag har varit ute och gått en runda ikväll, så skönt väder! Och ljust när man kör till jobbet och till 18.30 så härligt!

Av Ina - 18 mars 2009 19:17


 Mamma är bäst!
' Jag var ute och gick med min 4 åriga dotter.
Hon plockade upp något från marken och stoppade det i munnen. Jag tog saken ifrån henne och sa till henne att inte göra så.
- Varför då, frågade dottern.
- För att den varit på marken och du vet inte vart den varit, den är smutsig och kan vara full av bakterier.
Då tittade min dotter på mig full av beundran och frågade;
- Mamma hur vet du allt sånt där?
Uh, jag var tvungen att tänka snabbt,
-Alla mammor vet sånt här: Det är en del av mammaprovet, det måste vi veta annars får vi inte bli mammor.
Vi gick vidare en stund och min dotter var tyst i 2- 3 minuter men hon tänkte mycket på mitt svar, så plötsligt sa hon,
- Nu förstår jag !!!! Om man inte klarar provet då blir man pappa.
- Precis, svarade jag med ett stort leende på läpparna!

Ovido - Quiz & Flashcards