Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Ina - 10 mars 2009 21:57


imorgon och på torsdag är det Sårskola, jag ska alltså på utbildning!

Det ska bli intressant! Berättar mer sen


Natti natti

Av Ina - 10 mars 2009 21:56


jan-mars är det många som fyller år så vi har ett kalas varje helg nu framöver...både roligt och lite jobbigt men man får göra det bästa av det...man får ju massa god mat och dricka...=)

Av Ina - 10 mars 2009 21:54


Idag fyller Stefan 40 år...han har lite åldersnoja men som en vis människa sa: "man är så gammal som man känner/gör sig"

Grattis iallfall!!!

Av Ina - 10 mars 2009 19:23


känner mig helt orkeslös, inget känns roligt bara tvunget...

vill vara glad och pigg!!! Några förslag???

Tar tacksamt emot allt...hehe

Av Ina - 10 mars 2009 19:05


Skulle skrivit tjejdag men då hade det varit taskigt på stackars Vidar som oxå var med ju! =)

idag har jag, hanna, lollo, vidar och barbara varit i Karlskrona. Vi gick runt i massor av butiker. 

Village och Esprit har öppnat, mycket fina saker. nu till våren verkar grönt vara färgen!

Vi åt lunch på PM, jag åt sm vanligt bakad potatis med cheddarost och bacon, den är helt UNDERBAR!!! (eller hur syrran?)

Hanna åt pannkakor med sylt och grädde. Hon var duktig hela dagen det var den sita timmen hon var trött och sur...jag var väl inte på topp heller, trött som vanligt. Var helt genomsvett...men vi åkte hem så jag slapp skriket...hanna somnade såklart bums i bilen! =)

Letade efter något klädesplagg men som vanligt hittade jag inget...Köpte gardiner för ett presentkort(vita med grönt i, ska ha dem i köket, de beiga passar inte..) och en bok till hanna...

Både Hanna och jag somnade gott när vi var hemma...=)

men det har verkligen varit en mysig dag!

Ovido - Quiz & Flashcards