Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

lunch+trevligt sällskap

Av Ina - 10 mars 2009 19:05


Skulle skrivit tjejdag men då hade det varit taskigt på stackars Vidar som oxå var med ju! =)

idag har jag, hanna, lollo, vidar och barbara varit i Karlskrona. Vi gick runt i massor av butiker. 

Village och Esprit har öppnat, mycket fina saker. nu till våren verkar grönt vara färgen!

Vi åt lunch på PM, jag åt sm vanligt bakad potatis med cheddarost och bacon, den är helt UNDERBAR!!! (eller hur syrran?)

Hanna åt pannkakor med sylt och grädde. Hon var duktig hela dagen det var den sita timmen hon var trött och sur...jag var väl inte på topp heller, trött som vanligt. Var helt genomsvett...men vi åkte hem så jag slapp skriket...hanna somnade såklart bums i bilen! =)

Letade efter något klädesplagg men som vanligt hittade jag inget...Köpte gardiner för ett presentkort(vita med grönt i, ska ha dem i köket, de beiga passar inte..) och en bok till hanna...

Både Hanna och jag somnade gott när vi var hemma...=)

men det har verkligen varit en mysig dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards