Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Ina - 8 mars 2009 21:41


Hipp hipp hurra för Mia idag!

grattis svägerskan!!

Av Ina - 8 mars 2009 21:35


då var även denna dagen snart över...ska snart lägga mig är ganska trött!

även om jag fick dra mig 2 timmar...

vi körde till svängsta vid 12, hanna somnade i bilen och sov 1,5 timme...rogers mamma kom utrusande när vi kom, stannade och sa var är hanna? hej på dig också sa jag...hon sover i bilen...jaha sa svärmor och typ gick...är vi som föräldrar osynliga???


sen vid 15.30 bar det iväg på kalas i Brinkamåla. Johan fick pengar till dator eller wii får se vad han bestämmer sig för.

Jättegod mat, tårta och kakor! Hanna gav tummen upp för allt!

Vet inte men jag blir alltid så trött efter kalas, man är på helspänn på vad hanna ska hitta på, så ska hon äta, när byttes blöjan?, det är så mycket man ska tänka på att man inte hinner slappna av...inte jag iallfall...blir trött när det är mycket stimm och prat.

börjar man bli gammal eller???

det var iallfall roligt att träffa alla!

Ovido - Quiz & Flashcards