Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Ina - 5 mars 2009 20:41


Har gömt mig i en vrå för att blogga, är på jobbet! Schh säg inget!

Vi har det lugnt, många uppegående patienter som inte behöver nån hjälp..skönt! Bra för imorgon kommer det som vanligt bli kaos eftersom vi måste ha köket så kan jag hjälpa till där...


Hann handla idag innan jobbet, slipper jag stimma med det imorgon innan jag ska hämta Hanna på dagis, det är inte mycket tid att spela med...

Blir myskväll imorgon..

Lördag kommer Ludvig och Maria på lunch och massa prat...Kvällen har vi faktiskt inget bestämt...konstigt!!!

Söndag blir det kalas för Johan. ju äldre barnen blir desto svårare är det att köpa present. Han visste ju inte heller vad han önskade sig det "lilla" barnet som fyller 11(!!!) år...vad tiden går fort! Han är ju snart tonåring...så söt!


Hoppas ni får en trevlig helg!

Av Ina - 5 mars 2009 08:43


jobbade kväll igår, hanna och jag mös i det fina vädret innan dagis. Trodde det skulle vara svårt att lämna henne eftersom hon inte varit där på 1 vecka men hon bara gick iväg till leksakerna. Hon blev så glad när hon kom dit och fick se Ludvig (som hon skrämde innan) han log också när han såg henne. Så jag bjöd Ludvig+mamma maria på lunch och fika på lördag fm, roger jobbar ju och johan ska ha sitt kalas på söndag....


Har inte träffat Roger på 2 dagar, jag sov när han kom hem och han sov när jag kom hem igår...vi får mysa på fredag istället...ska ha myskväll!


Hoppas ni har det bra alla!

Ovido - Quiz & Flashcards