Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Ina - 26 mars 2009 21:53


är uppackad och laddad, har för över samtalslistan men den blev knasig så jag har fått sitta och redigera hela...är inte klar än...tar lite tid...

måste spela lite olika låtar och ställa in meddelandesignal och sånt kul...

hehe man är som ett barn på julafton...


Ikväll har vi haft så mysigt med syrran och barnen. Hanna älskade sin publik!

Åt hasselbackspotatis med kött och det skulle blivit äppelkaka till efterätt men den tog för lång tid så det blev microbullar...men de verkade ändå nöjda! =)

Rogers jobbarkompisar blir glada imorgon när de får fika!


Hoppas ni får en bra helg, jag ska jobba!

Natti natti

Av Ina - 26 mars 2009 15:22


Vill ni ha tips till ert barns rum eller till er hus, gå då in på

www.styleroom.se


Vissa barnrum såg ut som utställningsrum, ska inte barnen leka där? För pippinett....men mycket fina saker och tips hur man kan inreda och tips var man kan köpa saker på nätet. Många sidor var dock för dyra för min smak men smaken är ju som baken....


Av Ina - 26 mars 2009 15:21


nu har jag hämtat min telefon, ska bara skikca in pappret så jag får samma nr...kan ju ta ett tag....


snart kommer syrran å barnen! Ska bli så roligt att träffa dem!!!

Av Ina - 26 mars 2009 13:10


Min nya telefon har nog kommit men kan inte hämta ut den förrän 16...ska jag vänta sååå länge?!?


Av Ina - 26 mars 2009 13:07

man brukar ju säga efter regn kommer solsken...här kommer solskenet efter snön istället...nu är det jättehärligt väder här. 6-7 +

tror jag ska ta med Hanna på en tur ut med vagnen snart, vi kan behöva lite frisk luft...

Hon får vara hemma från dagis imorgon, roger jobbar bara halvdag...


Tyvärr kom inte Sofia och Alice idag eftersom Hanna är snorig...verkligen synd men jag förstår dem det är bara så tråkigt att få sljuta upp allt hela tiden!!!

Saknar dem, man missar ju så mycket när de är små...de växer så fort!

Av Ina - 26 mars 2009 08:40


Då var det dax igen...det snöar en del här och det lägger sig...ganska fint och mysigt men hade velat ha lite varmare nu..


Tur jag inte planterade några blommor ute...

Av Ina - 26 mars 2009 08:20


När jag vände mig om i morse stod Hanna på pallen till sitt piano och försökte få tag i en prydnadssak i fönstret....gissa om jag blev rädd!

Hon stod där så fint och tittade...

Hon har även börjat klättra på pallen vi har på toaletten, hon håller sig i handfatet och kattlådan....

jaha då blir det ännu mer passande här hemma...


Hon är ganska rosslig och snorig idag, ska ringa Sofia och förvarna men det är lite tidigt än...

Ovido - Quiz & Flashcards