Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

lång men uuunderbar dag

Av Ina - 25 mars 2009 19:53


Denna dagen har bara flytit på...Hanna vaknade 05 så vi gick upp och lekte lite...

Sen var det frukost och alla morgonbestyr...

Väl på jobbet var det hel ok, det gick dock inte att beställa tvätt så jag tog på att dona med detta (har precis lärt mig hur man gör)

Pratar både med IT och Marakanda (därifrån får vi tvätt) det går inte att skicka från handdatorn över till datorn...Kvinnan som kunde detta var såklart på kurs så vi fick göra allt manuellt...men vi fick ett ttips om en färdig mall och det flöt så smidigt. Allt ordnade sig tillslut! Kände mig allt lite duktig! =)

Sen var det möte, det ska sparas 59(!!!!) vårdplatser mest i K-hamn, 36 miljoner ska de spara på detta men det fattas ändå ca 100 miljoner...var de ska göra härnäst för att spara det får vi se...det är tuffa tider för Landstinget nu och de som drabbas mest är patienterna! Det skulle inte sparas på medicin i K-krona men vi kommer drabbas ändå eftersom de andra ska spara så...det är bara att vänta och se! Känns lite nervöst!

16-18 var det lungutbildning, jättebra! Efter det passade jag på att handla... har pimplat kaffe hela dagen för att kunna hålla mig vaken..


Har även anmält mig till en kurs i palliativ vård på distans från Lund, ska bli väldigt intressant!


Vi ska kolla på film nu!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards