Direktlänk till inlägg 7 mars 2009

unga mammor

Av Ina - 7 mars 2009 21:36


läste ett inlägg på familjeliv om en tjej som skulle få sitt tredje(!!!) barn innan hon fyllt 20...

Det är ju ganska otroligt...

Men jag hoppas inte Hanna kommer hem en dag när hon är mellan 15-20 och säger att hon är gravid...tycker det är lite tidigt men alla gör ju som de vill!

jag kommer säkert bli arg först men ändå ställa upp för henne!!!

Oftast är det ju föräldrarna som får hjälpa till och försörja.

Men tre barn!?! Hmmm ja...

är ändå (vet inte om jag ska kalla det imponerad...) att tjejen behöll barnet och skaffade fler så tätt...fast vi tjejer är ju lite mognare än killarna...


fundering:det kunde ha varit vi...


 
 
Jeanna

Jeanna

8 mars 2009 13:22

Jösses, håller med! Inte illa! Tre barn innan 20!
Jag hade heller inte velat att mina barn kom hem unga och berättade att de skulle bli föräldrar! Inte för att jag inte tror att det skulle klara av det utan pga att jag hade tyclt att det var synd att det inte fick "leva livet" som ung...

http://jeannas.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards