Alla inlägg under april 2009

Av Ina - 6 april 2009 19:24


Undrar om Hannas kvälls skrik beror på tidig trots? Det är bara om kvällarna...kan inte låta bli att skratta åt henne taskikgt men hon ser så rolig ut när hon kastar sig på golvet.....dum mamma....

Av Ina - 5 april 2009 15:48


 Lördagen började för mig vid 07 tiden, Roger skruvade ihop garderoben i hallen blev faktiskt bra! Lite trångt när vagnen står där men det får man ta!

Vi bestämde att Hanna skulle få åka till moster och kusinerna, de blev så besvikna när hon inte skulle komma. Hon var mycket bättre så...

Jag, Mattias, hundarna och Hanna var ute och gick i det underbara vädret! Min planering av dagen gick helt i stöpet, hann inte vila...tyvärr...

Jag lämnade henne lite stressad eftersom jag inte hunnit sminka mig... men jag hann både sminka mig och platta håret innan jag gick bort till Loch Ness...vi hade en underbar kväll! 8 tjejer med vin kan bara bli topp!

Åt fläskfile med underbart god potatisgratäng...mums!

Sen gick vi hem till Bella och sjöng Singstar, så roligt! Drack lite mer vin och cider...blev ändå inte så full...lagom är bäst! =)

På Harrys var vi vid 23.30 ungefär inte så mycket folk och det blev inte mer...tråkig musik och inga man kände...vi var lite besvikna...och jag kände mig lite gammal även om en man undrade om vi var 18-19 på Loch Ness hahahahan trodde oss inte när vi sa att vi tom var 28-29...ojojoj...vilken kväll

sååå underbart roligt! Tack alla tjejer!


Och det hade gått så bra hemma hos moster så man känner sig så nöjd, är lite trött idag men det får man ta. Nu är fam Gottfridsson här så vila får jag göra senare...

Av Ina - 3 april 2009 20:17


Stumpan har feber IGEN!

Igår kom ju mamma och passade henne och sov över. Hanna vaknade lite efter jag hade kommit hem och jag hade nästan precis somnat när hon skriker, och hon slutar inte. Vi gör ALLT men hon skriker ändå, vi var väldigt oroliga eftersom hon inte slutade men tillslut somnade hon...så vi har inte sovit mycket inatt...man hade lite ångest över att man skulle till jobbet oxå...

ringde hem på morgonen då tyckte mamma att Hanna inte var i form så hon fick vara hemma från dagis, hade ingen feber men ikväll hade hon över 38. Har inte ätit något till kvällsmat heller, man blir ju så orolig för henne...så det blir inte att hon sover hos moster och kusinerna imorgon. Hon får vara hemma med Roger.


Efter jobbet hämtade jag roger så vi körde till jysk och köpte en garderob till hallen och en hylla till myshörnan nere måste få upp stereon så hanna inte kommer åt.

köpte även lite sandleksaker till henne nu fattas bara sandlådan.

köpte även 2 par skor till hanna men de passade såklart inte, hon har så knubbiga fötter.svårt


trevlig helg på er!

Av Ina - 2 april 2009 11:42


-3 grader i morse men nu är det underbart! Hinner tyvärr ingen promenad ska snart till jobbet...men mormor och hanna ska ta en promenad sen...

mormor sover över så hanna slipper lämnas på dagis så tidigt imorgon...tusen tack!

Ska hinna till Jysk och en runda till Linda och Daniel imorgon var det tänkt...

Av Ina - 1 april 2009 21:06


Har ni blivit lurade idag?

Ingen har ens försökt lura mig och jag som är världens lättluraste...hehe

Av Ina - 1 april 2009 16:09


pratade med svägerskan innan, hon undrade om vi inte kunde träffas snart eftersom de inte hade träffat mig på länge...jag är ju annars bara mamman bakom Hanna som ingen ser....hehe! Ibland känns det så, när man kommer utropar en del: Heeeej Hanna, åh va fin du är eller nåt sånt och säger inte ens hej till mig och roger....

blev iallfall glad när hon sa så...

Av Ina - 1 april 2009 14:32


ont i huvudet, får det när det är ljust ute...eller jag stressar eller inte sover...

Hanna är verkligen mycket bättre idag, hon är på ALLT! Verkar som hon märker att jag inte är på topp för då är hon extra pillig...

Av Ina - 1 april 2009 14:07


Åhh vilket underbart väder det är idag, Hanna och jag har varit ute på en promenad i skogen. Fåglarna sjöng och jag såg en citronfjäril...

Hanna är bättre idag ingen feber, mormor ska passa henne imorgon så får hon vara hemma en extra dag...


Har hängt ut tvätt idag...då är det vår!!

Ovido - Quiz & Flashcards