Alla inlägg under april 2009

Av Ina - 21 april 2009 11:47


finns det ett ordspråk som säger. Vårt handfat är ganska högt så hanna kan inte stå och tvätta händerna, så vi ställer henne på hinken vi har kattsand i och vips kan hon tvätta händerna själv. Hon är jätteduktig!

Av Ina - 21 april 2009 11:40


Ni svarar väl på min fråga jag lagt ut, lovar komma på något bättre nästa gång!

Av Ina - 21 april 2009 11:38


Glömde skriva att vi är hemma idag, skulle egentligen inte varit det men Hanna var varm igår och lite idag så vi fick stanna hemma...


Tycker synd om min student på jobbet, hon har inte ens gått med mig och har inte träffat mig mycket på 2 veckor sen hon började...ska ringa i eftermiddag och prata lite med henne så hon känner att jag bryr mig!

Av Ina - 21 april 2009 11:35


Våra grannar mitt över flyttade in i dec...ett äldre par med gott om pengar, de har haft någon att bygga altan, lägga sten, jord och idag rullar de ut gräsmatta...undrar hur mycket det kostar???

Man är lite avis, vår gräsmatta är ingen gräsmatta utan torr och stickig...måste köpa näring till den!!!

Och häcken är då bara pinnar än så länge...suck! Hade velat ha lite blommor och fina buskar...jaja när lönen kommer ska jag iallfall plantera i krukorna jag har

Av Ina - 21 april 2009 09:49


nu ska även jag krypa ner en stund, lillan sover redan så...mår inte riktigt bra idag...känner mig yr och "förkyld"...


Natti!

Av Ina - 21 april 2009 09:33


det verkar som vi har en blåmes familj i fågelbordet...mysig!

Av Ina - 21 april 2009 09:26


Skulle gå ut på altanen och hänga tvätt då lyckas Hanna vrida ner handtaget på dörren så jag kom inte in! ingen nyckel eller telefon...

jaha vad gör jag nu? Fick gå in till grannen och ringa till Rpger...hanna undrade varför jag stod utanför dörren...hon lullade omkring och var inte alls rädd.

men allt gick bra...får nog ta med mig nycklar nästa gång...

Av Ina - 20 april 2009 20:02


nu är det cold case på tv 9

det är så bra tycker jag sen blir det läggdax

Ovido - Quiz & Flashcards