Direktlänk till inlägg 14 november 2010

Lördagen

Av Ina - 14 november 2010 09:31


Roger åkte och jobbade och jag försökte plocka undan lite samtidigt som alexander skrek och hanna sprang omkring och tjatade att det var lördag...kaos med andra ord!

Pratade med Po och berättade hur det var hos oss, han bara skrattade. VÄNTA BARA! =)

vid 12.30 kom Emma och Robban, de hade presenter till oss alla med sig. hanna fick klistermärken och ringar och klisteröronhängen, alexander fick bitring och leksak och jag fick vasar att ha på altanen och ett ljus som det stod Marina på. det brukar sällan finnas saker med mitt namn på...blev väldigt glad!

vi fikade och pratade, pratade och pratade. var ju så längesen vi träffades så vi fick uppdatera varandra. de hade ju vari på semester så vi pratade om den en del. De hade även tatuerat sig! Kan Emma så kan jag! så nu ska jag också men det får bli senare...!!! =))

sen åt vi kvällsmat när de hade kört och vid 18 kom våra grannar in på fika. det var trevligt även om jag var helt slut! Alexander sover alltid så gott när det är folk här...de gick vid 22 så det var lagom sen somnade jag som en stock!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards