Alla inlägg den 1 september 2010

Av Ina - 1 september 2010 19:58


Det är ju september idag om någon missat det...=)

Alltså 11 dagar tills martin å lisa ev får sin bebis och 12 dagar tills vår kille kommer ut...

Vi får se om det stämmer

Av Ina - 1 september 2010 19:53


Vilken underbar dag det varit idag, varmt och soligt!

Lämnade Hanna som vanligt på dagis till kl 09, hon gick hela vägen bort till dagis tog inte med mig vagnen idag...När jag kom hem satte jag mig en stund på altanen men jag upptäckte ganska snabbt att jag var ganska trött då natten varit SKIT! Haft så ont och bara bökat runt i sängen...

Så jag gick å la mig, satte kl på 11.30 då pappa skulle komma. Det är så otroligt skönt att kunna lägga sig när man är trött och vila. Dagen har gått mycket bättre med den vilan och jag har haft mer energi.

Pappa följde med och hämtade Hanna, hon blev så glad men vi fick vackert vänta en stund för de skulle sjunga klart först! =)

Försökte få henne att vara ute i det fina vädret men hon vägrade! Ville blåsa såpbubblor eller leka med sina Lego gubbar som hon bygger slott till och låtsas är prins och prinsessa. Ofta gifter de sig...så rolig. Vet precis vad jag ska köpa till henne i julklapp!

Känns konstigt att redan börja tänka på julen men sån är jag...det har redan varit 2 barn har som velat sälja jultidningar...

Ovido - Quiz & Flashcards