Alla inlägg den 17 september 2010

JUL

Av Ina - 17 september 2010 09:25


Redan i augusti började katalogerna komma med höst och vinterkläderna. Och alla julgardiner. Älskar ju Jotex, de har så mycket fint! Hade kunnat köpa nya gardiner och dukar varje år...finns så mycket fint!!!

Men denna julen har jag ev ett extra rum att köpa till så det blir ju roligt...nu kommer vi ju åt fönstret uppe så där blir det nån ljusstake.

Jag är ju bara så glömsk så jag glömmer ju bort vad jag har mellan varje jul så man hittar saker man glömt bort att man har.

Ett tips är ju att köpa julsaker när de rear efter jul då får man dem för halva priset...=)

Älskar julen, tycker det är så mysigt att hänga upp gardiner och sätta upp ljusstakar och pynta lite. Baka pepparkakor hemma hos mamma med syskon och tillbehör...och denna julen är det 2 extra tillskott...det kanske tom blir fler det vet man aldrig...  

Av Ina - 17 september 2010 09:03


var vaken redan kl 06...för tidigt enligt min mening...trodde Hanna skulle sova en stund till men snart hörde jag hennes tassande steg. Roger bäddade ner henne i sin säng men hon låg några minuter sen var det dax att bygga slott...hon fick leka en stund själv för jag orkade inte gå upp men inatt har jag sovit riktigt gott!

Men är ändå trött...konstigt...

Har redan hunnit göra massor...

Mormor kommer och sover över inatt, får se när hon vaknat och ätit frukost...hon kommer nog närmare lunch...

ska se om jag kan övertala henne att åka till Lindex, hade varit skoj! Göra något, är så trött på att vara hemma...


trevlig helg på er

Ovido - Quiz & Flashcards