Alla inlägg den 13 september 2010

Av Ina - 13 september 2010 20:24


Hämtade upp Roger innan besöket, kände inte för att köra hela vägen själv.

F-n vad det regnade, helt otroligt!


Allt var bra med alla undersökningar, vi satt mest och pratade om och runt förlossningen. Vad vi skulle ha med oss att äta å så...=)

Huvudet låg ganska långt upp men hon sa att förlossningen ändå kan komma igång...men jag tror det kommer dröja...fick en ny tid nästa tisdag då HOPPAS jag verkligen att han är ute...

Ja man kan ju bara vänta...Gick en liten runda ikväll...ska göra det nu tänkte jag...

Av Ina - 13 september 2010 09:19


Nej jag är hemma än...har dock knappt sovit något inatt då det har varit full rulle med bebisen och Hanna kom ganska tidigt å la sig hos oss....

Är så trött, hade gärna krypit ner i sängen men ska till BM kl 11 så jag får köra om nån timme, ska hämta upp Roger också...gillar inte att köra just nu men vad ska man göra?

Seg liten rackare den där killen...gillar att ligga och mysa i magen men nu vill jag träffa dig snart, se dig ligga i din säng och ut å gå med vår fina röda vagn!

Hanna och roger längtar också! Och alla andra såklart!

Det har varit fullt ös på telefonen i helgen...det var längesen det ringde så mycket...=)


Idag verkar det som Lisa och Leo får komma hem från BB, vill ju träffa det lilla pyret oxå! Tänk att det blir så tätt mellan dem...häftigt synd bara att våra tjejkläder inte kommer till användning...får sälja dem eller nåt...


Åh vad jag vill SOVA!!

Ovido - Quiz & Flashcards