Alla inlägg den 19 september 2010

Av Ina - 19 september 2010 13:42


Var och röstade efter frukosten var avklarad runt 09...fy vad kallt det är,blåser som attan...vi gick bort är en bit men jag orkade...hoppas komma igång snart.

Vill ha vår bebisnu,snart 1 vecka över...drygt!


Igår var vi på 7 års kalas. så mysigt och gott! Killarna fick sparkcyklar av oss, det gick hem! =)

Abbe är en solstråle som fick den mesta uppmärksamheten. Och alla undrade när jag skulle spricka, du kan iallfall inte bli större sa de...nej det hoppas jag inte...=)

Men det var skönt att komma iväg även om jag hade ont överallt när vi kom hem.Gick å la oss tidigt och jag har  sovit hela natten,så härligt! Men ändå är jag svintrött idag och tjurig...

Syrran och barnen kommer snart, har inte träffat dem på 1 mån...så vi saknade varann...=)

Ovido - Quiz & Flashcards