Alla inlägg den 3 september 2010

Av Ina - 3 september 2010 22:31


Får ju inte glömma att skriva grattis till svärfar som fyller år idag...har iof ringt och sjungt för honom men ändå...=)

Av Ina - 3 september 2010 20:06


Har försökt få Hanna att sluta med blöja, vi har övat hela sommaren men utan resultat. Hon är nog inte riktigt mogen än men idag kände hon att hon behövde kissa och gjorde det på toaletten även om hon hade blöja på sig!!! Vilken duktig tjej!

Hoppas hoppas på mer framsteg i detta!

Av Ina - 3 september 2010 18:55


Hanna har blivit mer och mer snorig under dagen, hes och glansig i ögonen. Hade 38 grader nu...inte jättemycket kanske men ändå...stackars lilltjejen!

Man märker på henne att hon inte är på topp

YR

Av Ina - 3 september 2010 11:39


Usch vaknade idag med yrsel å den har inte släppt bara blivit värre....Hatar att vara yr tycker det är så obehagligt! Annars mår jag bra...

Mamma tyckte jag skulle följa med å plocka björnbär (hanna gillar detta!)

Men jag vågar inte....passar på att lägga mig ner istället hoppas det släpper!

Av Ina - 3 september 2010 10:10


Sovit till 8.30 hur skönt som helst var dock lite yr när jag steg upp och Förkyld...Hanna är oxå förkyld så hon har smittat mig....tråkigt! Men så är det....dagis säger jag bara!

Nu ska vi göra oss iordning för en hemmadag, mormor kommer om nån timme...

Sen blir det fredagsmyyss!


Trevlig helg!


Ovido - Quiz & Flashcards