Alla inlägg den 30 september 2010

Av Ina - 30 september 2010 21:47


Har använt mina mammakläder riktigt mycket...de börjar bli slitna och tråkiga, inte roligt att ha samma kläder hela tiden..

Fick en katalog från Bonprix...oj så mycket fint!! VILL HA!

Har gått ner ganska mycket, har ca 6-7 kilo kvar...och dallermagen...

får ta vagnen och gå en lång runda varje dag så kommer man kanske i form snart, vill ha andra kläder...men det kommer väl ta ett tag antar jag...

Längtar tills jag kan handla lite nytt iallfall

Av Ina - 30 september 2010 21:40


Idag är vår lilla kille redan 1 vecka! Vad tiden går snabbt och snart är det oktober månad...höst..

Vi har varit ute och gått idag också, han gillar vagnen. skönt!


Morfar var här idag, Alexander fick en badbalja (som mamma önskat) och Hanna en prinsessdocka. Hon älskar dessa små dockor som man kan klä på och av...

Åt det sista av pizzan nu, så gott! Lite helglyx en torsdag är aldrig fel.


Vi fick även present från våra grannar, så snällt! De är förkylda allihopa så vi får bjuda dem på fika när de är friska!


Och imorgon är det fredag, härligt! Vi ska åka in till stan hela familjen, har en del saker jag ska byta och så måste jag ordna present till Nellie. Vi ska också på höftscreening på sjukhuset.


Trevlig helg på er!

Ovido - Quiz & Flashcards