Alla inlägg den 2 september 2010

Av Ina - 2 september 2010 21:56


När Hanna väl har somnar om kvällarna sover hon, det är väldigt sällan hon vaknar...

Ikväll har jag varit nere 3 ggr och försökt trösta henne. Hon har skrikit rejälv och verkar inte vara riktigt vaken...Frågar om hon har ont men hon säger nej...

Usch man blir verkligen orolig när något sådan händer, man undrar vad det är...Nu har jag låtit en lampa var tänd i hennes rum, verkar som hon blir lugn av det...Får se hur natten blir...

Av Ina - 2 september 2010 20:18


vilken underbar dag det varit idag, har dammsugit och torkat golvet, duschat, ätit lunch, fikat med Maria och haft en mysig eftermiddag å kväll med Hanna och Roger utan sammandragningar och gnäll.

Dagen har bara flytit på lugnt och fint.

Sammandragningarna kom nu efter jag lagt Hanna...men ska snart krypa upp i min fötölj, lägga upp mina enorma fötter och titta på tv först CSI sen Human Target mycket bra serie!!! Lite kvällsfika kommer oxå slinka ner....=)

Av Ina - 2 september 2010 11:28


Det gick jättebra att lägga Hanna igår, hon har sovit hela natten i sin säng!


Min dagliga motion består av att lämna och hämta henne på dagis vilket inte är långt men går jag längre får jag ont direkt. Har städat idag, gick ganska bra! Vad det är jobbigt när man ser massa som ska göras men man kan/orkar inte...Kan inte begära att Roger ska göra allt nu när han jobbar. Får bli lite donande för honom i helgen tex plocka ner poolen å klippa gräset. Han jobbar ju på lördag och på söndag ska vi till Svängsta på kalas...


Det är så skönt att få lite egentid när Hanna är på dagis, bara kunna duscha i lugn och ro eller läsa en bok eller VILA...

Ovido - Quiz & Flashcards