Alla inlägg den 8 september 2010

Av Ina - 8 september 2010 21:40


Nu är lillkillens kofta klar som mormor stickat, så söt! Hon ska även sticka en liten mössa till.

Knapparna har små turkosa nallar på sig...så nu kan du komma bebisen!!!


 

Av Ina - 8 september 2010 20:05


Mormor och morfar har varit här idag och lekte med Hanna. De hjälpte även mig att handla och klippa gräset. Vilka snälla föräldrar man har! De har sina fel och brister (som alla) men de ställer upp!

Hanna var så trött att hon somnade i pappas famn när han läste för henne....något som är ganska ovanligt men hon är ännu inte på topp från förkyldningen...


 


Fick även äta potatismos ikväll, jag bara älskar detta!


Nu ska jag kolla IDOL, vilka som sjunger kasst!

Av Ina - 8 september 2010 08:57


Ett tips till er som vill ha det lättare att städa är att köpa en RoboMop. Fick ju den av Roger en jul och undrade vad det var för skit han hade hittat men vilken underbar sak! Bara att sätta igång så städar den själv och den är toppen om man har husdjur som fäller!


den finns både på Elgiganten och Onoff men hittar ingen länk dit...

NIX

Av Ina - 8 september 2010 08:54


ingen bebis än...trodde det var något på gång igår, hoppades på det! Har knappt sovit något inatt, svettats...

Men när det väl sätter igång är jag nog inte så tuff....


Fortfarande ganska förkyld, vill inte ge med sig!

Tur mormor å morfar kommer idag och myser med Hanna. Vi ska även ge oss iväg till CityGross och handla, måste ha lite...kylskåpet är tomt....ger mig inte iväg själv och handlar just nu...

Ovido - Quiz & Flashcards