Alla inlägg den 5 september 2010

Av Ina - 5 september 2010 21:16


Tycker ganska bra om söndagar men det finns ju absolut inget på tv, då när många är lediga och kan titta på en bra film FINNS det inga bra filmer...suck!


Tycker lite synd om mig själv...snörvlar mer och mer...Tittade till Hanna och hon snarkar rejält något hon bara gör när hon är förkyld, man hör hur täppt hon är...

Hon får kanske vara hemma från dagis imorgon, vi får se när vi vaknar...tråkigt är det!

Roger är också lite förkyld men snörvlar inte lika mycket som oss andra....

Kanske ska ta och krypa ner i sängen istället...ja det gör jag! Bye å natti

Av Ina - 5 september 2010 19:54


Nu har den kommit till mig...förkylningen...ont i halsen och snörvlig...tråkigt!

Har ont både här och där just nu...man känner ju efter extra mycket oxå eftersom det är så nära förlossningen...kanske är det dax?


Imorgon ska jag träffa min jobbarkompis Thina som fick barn i sommar, juli tror jag det var. mysa lite. om jag inte är sämre eller på förlossningen...=)

Av Ina - 5 september 2010 19:51

Måste ju lägga upp några bilder på gravid Ina...såhär såg jag ut för en månad sen

 

Så här ser jag ut idag

 

Av Ina - 5 september 2010 09:59


Sovit ganska bra inatt men Hanna vaknade tidigt kl 07...Föräldrarna låg kvar och vilddjuret fick titta på tv...den tvn används flitigt på morgonen. Barnkanalen har mycket bra för hanna att titta på!

Roger fick ligga kvar en stund å vila då han var väldigt trött...Nu bankar han så grannarna har nog vaknat! =)


Ska på kalas i Svängsta kl 13 idag...är väl inte jättemotiverad till att åka men får väl göra det ändå...Gillar att vara hemma nu när det är så nära.

Ovido - Quiz & Flashcards