Alla inlägg den 6 september 2010

Av Ina - 6 september 2010 19:55


Efter jag lämnat en förkyld Hanna på dagis gick jag direkt hem till min jobbarkompis Thina för fika, frallor i ugn å kaffe...MUMS! Gillar nästan detta mer än kakor just nu...allt är så sött.

Var ju tvungen att kolla deras bygge och såklart mysa lite med Wilma. Tänk att vi också har en lite bebis snart...

Satt och pratade om allt, tiden gick fort och kl blev 12...då knatade jag hemåt så jag kunde vila lite innan jag skulle hämta Hanna, upptäckte att jag hade behövt vila MYCKET mer bara...Fy vad kasst jag mår idag...har inte varit nån bra mamma...Hanna å Roger mår inte heller bra...så vi åt tidig middag sen la roger och jag oss i sängen och vilade, hanna byggde sitt slott (som vanligt) stackars barn såna föräldrar!


Ska kolla på halvt ton tonåring snart å fika sen blir det sängen...

Ovido - Quiz & Flashcards