Alla inlägg den 11 september 2010

Av Ina - 11 september 2010 16:38


Vilken seg dag detta varit...har inte kunnat vila för jag svettas...hatar det!

Hanna sov lite lunch så hon är på topp, vill gärna ha sitt godis hela tiden...


Syrran kommer tyvärr inte ikväll, kände både hon coh jag att vi behövde vila.

Hon har så mycket nu att man undrar hur en människa kan ha sån otur...älskar dig syrran och finns här för dig!


Nu dax för kvällsmat!!!

Trevlig lördag!

Av Ina - 11 september 2010 10:03


Hade fullt ös i magen när jag gick å la mig igår...sammandragningar, ont i ryggen och ljumskarna....svettades...halsbränna....ingen vidare natt alltså!!!

Trodde verkligen han skulle komma ut att det var på g men tji fick jag....

Mår inget vidare idag, är så TRÖTT!

Men det är bara att ta sig samman och leka med Hanna, hon är pigg och glad. Vi bygger slott och hagar till hästarna....


Ovido - Quiz & Flashcards