Alla inlägg den 15 september 2010

Av Ina - 15 september 2010 21:07


Pappa kom vid 12 tiden då fikade vi lite/lunch...Sen hämtade vi Hanna. Hon var pigg och glad även om hon hade varit uppe tidigt. Åt bra till mellanmålet också.

Tyckte det var roligt att morfar var med, skulle in i sitt rum och bygga slott.

Susann och Thea kom inom på en fika, trevligt! Thea hade fått fina skor som Hanna ville prova. Måste köpa vinterskor till henne om nån månad.

Eftersom det är fotografering på dagis imorgon blev det bad oxå, alla barnen badar nog ikväll...  


Vår nya digitalbox kom idag oxå, får se om HDon Demand är något att ha. verkar bra.

Av Ina - 15 september 2010 21:06


Idag har jag hämtat mina nya böcker, va smidigt det är att bara beställa hem!

Får se om jag hinner läsa dem i höst annars så har man senare...=)

Av Ina - 15 september 2010 11:26


Sovit dåligt, inte kommit till ro. bara funderat på när lillkillen tänkt komma ut. Vill INTE till BM på tisdag...

Roger har satt upp plast på altanen för att skydda den lite mot snön som kommer kanske...och den blåser och låter en massa...

Hanna kom kl 06...och då ville hon bygga slott....NEJ mamma orkar inte...sen blev det lite tv så jag kunde vila en stund till...


Mår ändå bra, känner mig inte höggravid är ändå rätt rörlig...lite svullen om fötterna men annars inte så farligt. Kan ju vara värre men vill börja få tillbaka min kropp och använda andra kläder än mammakläderna...har samma kläder hela tiden just nu...och se mina fötter!! =)

Kanske tom köpa lite nya kläder framåt rean i januari...


Pappa dyker snart upp med fika...Han har alltid något gott med sig, lite frukt till Hanna. Det uppskattas alltid! Nu handlar jag mest bort på vårt lilla coop nära...går mycket mjölk och yoghurt, hade behövt en ko känns det som ibland...=)

Ovido - Quiz & Flashcards