Alla inlägg den 14 september 2010

Av Ina - 14 september 2010 19:28


Ett stort grattis till Emma som fyller år idag!

Av Ina - 14 september 2010 19:17


Nej detta  inlägg handlar inte om mig utan om Hanna. Hon var inte alls lika duktig som hon brukar vara när jag hämtade henne på dagis idag...bara tramsade och när jag sa att jag skulle gå utan henne bröt hon ihop totalt. Hon är väldigt trött och kinkig efter 5 timmar...men när jag hämtade henne var där många barn och det var stimmigt värre.

Men hon har blivit så duktig på att leka lite själv, går in i sitt rum och ska bygga slott.


Annars händer inte så mycket, verkar som hösten har kommit denna veckan. Brr!!

Och ännu ingen bebis, mamma tycker också det är drygt å vänta eftersom hon ska köra hit..

Jag vill ju åka och träffa min brorson också och handla present. Hanna ville gärna leka med Julia men jag blir så otroligt trött när jag är iväg så...det får vänta...

Ovido - Quiz & Flashcards