Alla inlägg den 16 september 2010

Av Ina - 16 september 2010 20:28


Inatt har det blåst storm och hela dagen har det blåst rejält...och regnat till och från...

De hade lyckats ta några utomhusbilder på dagis, längtar tills jag får hem och se dem!

Fröknarna på dagis skrattar varje dag när jag kommit och lämnat Hanna med kommentaren: Har du inte kommit iväg än?!?

Nix är hemma än...=)


Hade en mamma till en liten kille på Hannas dagis här på kaffe innan hon skulle tillbaka och hämta honom. det var trevligt att sitta och prata en stund. Hon är ssk så vi pratade en del jobb...verkar som hennes son och Hanna leker mycket på dagis så vi ska försöka träffas när allt är över så barnen kan leka hemma hos varandra...


Imorgon kommer mamma och myser, hon sover över till lördag då Roger ska jobba om inte bebben kommer...


Trevlig helg önskar jag er iallfall (jag hoppas jag kommer iväg till förlossningen)

Ovido - Quiz & Flashcards