Alla inlägg den 9 september 2010

Av Ina - 9 september 2010 21:21


Och imorgon är det fredag igen....syrran kanske skulle komma imorgon och fam Gottfridsson kommer ev också i helgen...allt hålls väldigt öppet...

Jag har tid hos BM på måndag men jag HOPPAS att jag inte är hemma då, känner inte precis för att köra själv heller...Men tror ändå lillkillen kommer hålla sig ett tag till, har inga känningar alls men massa sammandragningar som jag haft länge nu...


Av Ina - 9 september 2010 21:20


Detta inlägg är till lillebror och Lisa...håller tummarna att det går bra imorgon!

Av Ina - 9 september 2010 11:24


Känner mig väldigt pigg idag, har ordnat och donat lite här hemma men man fastnar lätt vid datorn...

Beställt 5 böcker från Bokus, fick presentkort när jag fyllde år och så ändrade jag lite på mitt abonnemang hos 3 så jag ringer och smsar gratis till alla som har 3...jättebra ju!


Annars händer det inte så mycket här... telefonen är så tyst verkar som ingen vågar ringa...och inga kommentare heller...trist...



Kommer tjata även idag att jag vill att bebisen ska komma!!! Men han verkar gilla mammas mage...mamma tycker dock det börjar bli tungt nu och fötterna ser för jävliga ut!


Trevlig torsdag på er!

Ovido - Quiz & Flashcards